Jaarlijkse algemene vergadering

Op dinsdagavond 21 mei j.l. is onze jaarlijkse algemene vergadering gehouden

in het Kerkelijk Centrum Irene te Vroomshoop.

Op deze bijeenkomst zou een beslissing worden genomen worden over het voortbestaan van onze vereniging. Een vereniging kan niet zonder een goed functionerend bestuur. De functie van secretaris is al vier jaar vacant en wordt nog steeds waargenomen door Arie Willigenburg. Daar komt een keer een einde aan.

Aangezien er geen kandidaten zijn gevonden voor de functie van secretaris zou de ontbindingsprocedure in gang moeten worden gezet. Echter het vereiste quorum van drie/vierde van de leden was niet aanwezig. Er zou dus een volgende vergadering binnen dertig dagen gehouden moeten worden. Om praktische redenen lukt dat niet. Daarom werd besloten om een extra ledenvergadering in het najaar te houden en dan tegelijk de datum van een tweede vergadering binnen dertig dagen te publiceren. Mocht er voor die tijd toch een secretaris gevonden worden dan kan de ontbindingsprocedure gestopt worden. De vereniging kan dan verder en de elektrificatie van de spoorlijn Almelo-Mariƫnberg nog meemaken.